دومین جشنواره هنری ورزشی کشتی پهلوانی و ورزش زورخانه ای (مجازی)

۳۰ دی ۱۳۹۹ | ۱۴:۲۴ کد : ۲۸۱۰۰ فرهنگی تربیت بدنی
دومین جشنواره هنری ورزشی کشتی پهلوانی و ورزش زورخانه ای (مجازی)

به گزارش روابط عمومی جشنواره: برگزاری این جشنواره در ۲ بخش هنری و ورزشی و با محوریت کشتی پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای برگزار می گردد. بخش ورزشی فقط مختص دانشجویان دانشگاه‌های جامع علمی کاربردی سراسر کشور بوده و در بخش هنری که آزاد است عموم علاقه‌مندان از جمله اساتید، کارکنان، دانشجویان و یا سایر افراد جامعه می‌توانند، شرکت کنند.
 

در بخش ورزشی این جشنواره دانشجویان می‌توانند در رشته‌های مهارت‌های فردی زورخانه‌ای (داخل گود)، سنگ، کباده، چرخ تیز، میل گیری (میل سنگ) و میل بازی شرکت کرده و آثار خود را به دبیر خانه جشنواره ارسال کنند.
 

در بخش هنری هم که شرکت تمامی افراد جامعه در آن آزاد است، علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را در رشته‌های دلنوشته و خاطرات ورزشی در دوران کرونا و اوقات فراغت، فیلم کوتاه، طراحی تن پوش، نوآوری، عکاسی حرفه‌ای و عکس با گوشی موبایل، خوشنویسی، نقاشی، نقاشی خط، نگارگری و طراحی پوستر به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.
 

وی با بیان اینکه مهلت ارسال آثار تا روز سه‌شنبه ۳۰ دی ماه سال ۹۹ می‌باشد، ادامه داد: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را از طریق پیام‌رسان واتساپ به شماره ۰۹۱۴۷۴۶۶۶۲۴ ارسال و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر به مرکز آموزش علمی کاربردی محل تحصیل و یا به سایت دانشگاه به آدرس www.uast.ac.ir مراجعه کنند.
 

پس از داوری و اعلام نتایج از سوی آنها آیین اختتامیه جشنواره همزمان با دهه مبارک فجر برگزار و از نفرات برتر با اهدای جایزه و لوح تقدیر تجلیل خواهد شد.